Τι την ήθελα εγώ την έξοδο; Μεσημεριάτικα να τρέχω στα in καφέ των προαστίων της πόλης μας;!
Αφού δεν το μπορώ! Η ραστώνη των καφενίων δεν με ξεκουράζει, αντιθέτως με κουράζει! Όλα εκείνα τα αργόσυρτα καπνίσματα και οι συζητήσεις οι διάφορες … οι αδιάφορες, με κάνουν να θέλω να φύγω τρέχοντας!
Βρέθηκα, λοιπόν, τις προάλλες, εγκλωβισμένη, σε μια μεγάλη παρέα να πίνω έναν άθλιο καφέ. Παρήγγειλα φίλτρου, αλλά μάλλον το φίλτρο τους θα είχε τρυπήσει ή δεν θα είχαν -τί να υποθέσω;- και μου τον έφεραν αφιλτράριστο! Μέσα κολυμπούσε ο καφές … μα ντράπηκα να κάνω φασαρία και τον ήπια!
Να πάρουμε και γλυκό; Όχι! ποτέ! σε αυτό το chic μαγαζί τα γλυκά είναι βόμβες κρέμας γάλακτος και βουτύρου! Τους έκανα τη χάρη να πιω τον (ξέπλυμα) καφέ τους! Δεν θα τους κάνω και τη χάρη να καταστρέψω το στομάχι μου!
είχε πια νυχτώσει και ακόμα μια σύγχυση κυρίευε το μυαλό μου

Κατάφερα να ξεφύγω από το γλυκό, όχι όμως και από τις συζητήσεις που ακολούθησαν. Αναλύσεις επί αναλύσεων. Ένα είδος chic κουτσομπολιού. Ξεγλιστρούσε η κουβέντα από τα σοβαρά και κατέληγε, πάντα, στα γελοία, τα οποία προσπαθούσε να προσεγγίσει με ύφος εκλογικού αναλυτή.

Από πού να το σκάσω για να μη σκάσω; αναρωτιόμουν ψάχνοντας ολόγυρα μια πρόφαση εξόδου. Από τέτοιες δύσκολες καταστάσεις, τις περισσότερες φορές, με σώζουν τα παιδιά μου. “Μμμ, πρέπει να φύγω, γιατί θα συνοδεύσω την κόρη μου σε ένα πάρτυ …” είπα τελικά και καθόλου δεν ντρέπομαι που δεν ήταν απολύτως αλήθεια (το πάρτυ θα γινόταν σε δυο ώρες).
Στην επιστροφή με το αμάξι, έβαλα τέρμα τη μουσική για να αποτοξινώσω τα υποδεκτικά όργανα της ακοής μου από τις χαζομάρες που άθελά τους προσλάμβαναν τόση ώρα. Άνοιξα, επίσης, τέρμα τα παράθυρα για να διώξω από πάνω μου την καπνούρα την πραγματική, αλλά και αυτή της πολυπραγμοσύνης τους!

