Αυτό που πραγματικά απολαμβάνω τούτο το μήνα είναι η αγορά της ατζέντας μου για το νέο έτος.
Δεν τη θέλω ιδιαίτερα μεγάλη. Καλύτερα μικρή για να χωράει στην τσάντα μου, αφού εδώ και μερικά χρόνια η ατζέντα μου είναι ο εξωτερικός σκληρός μου δίσκος!
Ούτε επιλέγω κάποια “θεματική”, με αποφθέγματα, συμβουλές ομορφιάς, συνταγές μαγειρικής ή αποσπάσματα λογοτεχνικών βιβλίων.
Προτιμώ την “κλασσική” με χώρο για πολλές σημειώσεις και καλό εξώφυλλο για να μη φθείρεται από τη χρήση.
Φέτος, λίγο νωρίτερα, είναι η αλήθεια, σε σχέση με άλλες χρονιές, μπήκα στο πρόσφατα ανακαινισμένο βιβλιοπωλείο της κεντρικής οδού της πόλης μας και άρχισα να ψάχνω με ανυπομονησία.
Για ποιο λόγο η ανυπομονησία; Επειδή, μάλλον, είναι στο γενετικό μου υλικό ό,τι κάνω να το κάνω με ανυπομονησία… Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!
Δεν είχα σκεφτεί ποιο χρώμα θα αγόραζα, μέχρι που είδα αυτό το κίτρινο της φωτογραφίας και το αγάπησα με την πρώτη ματιά!
Αν η χρονιά ξεκινά με χρώμα και καλή διάθεση, τότε τίποτα δεν μπορεί να τη στραβώσει!
Ε … καλά! Λέμε και μερικές υπερβολές που και που …

