Τα κανόνισε μια χαρά! Της αφιερώθηκα εξ’ολοκλήρου κι εκείνη φρόντισε και για την παραμικρή λεπτομέρεια.

Εξόρμηση πρωινή: Παρέα με τη φίλη της σεργιανίζουμε στην παραλία. Η μικρή μου λατρεύει να πηγαίνουμε στα καΐκια και να αγοράζουμε θαλασσινά. Σήμερα είχε όρεξη για καλαμαράκια, αλλά δυστυχώς δε βρήκαμε!
Εξόρμηση μεσημεριανή: Στην πλατεία για ποδήλατο. Όχι οποιοδήποτε ποδήλατο, αλλά εκείνο το 4ροδο με την τέντα! Είχε, για χρόνια, εξαφανιστεί από το νησί μας, ώσπου φέτος το καλοκαίρι, έτσι στα ξαφνικά τα ξανάφερε το καινούργιο “ποδηλατάδικο” στην πλατεία. Οι πρώτοι που έτρεξαν να το νοικιάσουν ήταν φίλοι και συμμαθητές μου. Εγώ περίμενα να με παρασύρει η κόρη μου!
Με τη δικαιολογία ότι δε βρήκαμε καλαμαράκια που τόσο πολύ επιθυμούσαμε και οι δυο μας, καταλήξαμε να αγοράσουμε junk food από το αγαπημένο μας “σαντουιτσάδικο”. Στη συνέχεια νοικιάσαμε ταινία και στρογγυλοκαθίσαμε στον καναπέ. Από τότε που ήμουν φοιτήτρια έχω να νιώσω τέτοια ευχάριστη σπατάλη χρόνου!

Εξόρμηση απογευματινή: Ανηφορίσαμε ψηλότερα για καφέ και αναψυκτικό.

Από εδώ πάνω η πόλη μας μοιάζει αλλιώτικη, ομορφότερη! Την κοιτάμε με απορία στην αρχή, κοιταζόμαστε και αναρωτιόμαστε: “εμείς μένουμε ΕΔΩ;”! Εντοπίζουμε δημόσια κτίρια, πλατείες και σπίτια φίλων. Μακάρι να ήταν αληθινή η ηρεμία αυτή που αντικρίζουμε. Μακάρι η κατηφόρα της επιστροφής να μη διέψευδε τη χαρά μας!

Τις σημερινές εξορμήσεις μας τις αφιερώνουμε στα αγόρια μας με την ευχή το ταξίδι τους στην πρωτεύουσα να είναι αντάξιο των προσδοκιών τους!

