Βιαστική περπατώ προς ταχυδρομείο και τράπεζες. Μα πάντα επιλέγω τους πίσω δρόμους, τα καντούνια της πόλης μου.
Εκεί μου αρέσει να χαζεύω τα ασβεστωμένα πεζοδρόμια και τις φρεσκοπλυμένες αυλές. Τους φρέσκους βασιλικούς και τα πολύχρωμα γεράνια. Μου αρέσει να ακούω τους ανθρώπους να σχολιάζουν, στη διάλεκτό μας, τα οικονομικά και πολιτικά σκάνδαλα του πλανήτη!

Μα κυρίως αγαπώ αυτούς τους δρόμους για τα ανοιχτά τους παράθυρα, μέσα από τα οποία ξεχύνονται μυρωδιές μαγειρικής.
Ο οσφρητικός μου βλεννογόνος προσπαθεί να λύσει το μαγειρικό γρίφο κάθε σπιτιού. Μπερδεύεται με τα μπαχαρικά, μα τελικά τα καταφέρνει. Κοτόπουλο στο φούρνο, γεμιστά ή μπριάμι, όσπρια ή ψαράκι … Το κάθε σπίτι έχει τον μενού του και καταφέρνει, έτσι, να δώσει μία ευχάριστη διάσταση στην πρωινή μου αγγαρεία!

